سایت اصلی و کانال دکتر علیرضا افشار آموزش تخصصی انتخاب رشته کنکور با دکتر افشار
مشاوره کنکور۹۹ علیرضا افشار
انتخاب رشته کنکور98 .مشاوره انفرادی تحصیلی.مشاوره کنکور دکتر افشار.برنامه ریزی تلفنی کنکور99
درباره وبلاگ


پایگاه مشاوره کنکور رایگان (www.alirezaafshar.org) محلی ست برای یاری شما داوطالبان کنکور۹۹ و در جهت گسترش عدالت آموزشی در کشور گام بر می دارد که فاصل صوتی کلاس مشاوره ای دکتر افشار؛،.مطالب ارائه شده همگی مطابق برترین اصول و شیوه های مطالعه و انگیزش تحصیلی می باشد . سوالات شما دوستان در کمتر از 72 ساعت پاسخ داده می شود و شما داوطلبان رشته های ریاضی و تجربی می توانید ، با کمال اعتماد به مشاوران توصیه ها را توشه راه خود قرار دهید . امیدواریم که بتوانیم شما را تا رسیدن به رویایتان یاری کنیم . با تشکر و احترام : کانال مشاوره علیرضا افشار https://telegram.me/alirezaafsharofficial
آخرین مطالب

سلام به همه کنکوری های 94 و شاگردان عزیز خودم که هنوز هم باهاشون کارهای مهمی داریم . انشالله که حسابی سختی و خستگی تلاش بی وقفه و کولاک یک سال گذشته از تن و بدتان بیرون آمده باشه و امیدوار هستم که در لا به لای استراحت های پس از کنکور خودتان ، همان طوری که قبلا هم گفته شده بود یک قدری به فکر پروسه انتخاب رشته خود باشین . انتخاب رشته ای که سر جمع ظرف مدت یک هفته الی 10 روز همه چیز شما رو میخواد رقم بزنه و در پایان برای شما سوغاتی از یک شهر و رشته و دانشگاه را به همراه داره ؛ اگر یادتون باشه گفته بودم که از بعد از کنکور دقیقا" زمان کسب اطلاعات برای شناخت بیشتر و بهتر روی رشته های مختلف دانشگاهی رو شروع کنید و همچنین به دوستانی که بلافاصله بعد از رونمایی از پاسخ های کلیدی و تشریحی درصدهای اولیه خودشان بدست آوردن یادآور شدم که حتما با چند نرم افزار انتخاب رشته از سایت هایی مثل کانون،گزینه2 و ... قدری طیف قبولی های خودشان رصد کنند و ببینند که از کدام رشته و دانشگاه ها بیشتر شانس قبولی سال 93 بوده و به تبع آن تحقیقات خودشان قدری هم معطوف به مدل های مختلف دانشگاه ها و مقایسه جز به جز آنها با یکدیگر کنند .

چک کردن کتاب های شاخه فنی و حرفه ای برای معرفی ساده برخی رشته ها ، چک کردن چارت درسی دوره کارشناسی رشته مورد نظر در دانشگاه و کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به مشاوران مطلع و بازدید از وب سایت دانشگاه های مختلف کشور و ... می توانند تا حد زیادی دایره انتخاب های شما رو محدود و در نهایت برای انتخاب رشته درست کنکور شما رو هدایت کنند .

طی این جلسات من باب رسم همیشگی سوالات پر تکرار در موضوع داغ انتخاب رشته ، به صورت مفصل و کامل در مورد برخی از آنها ، پاسخ های استاد افشار را بشنوید .

 

جلسه سوم استاد افشار و اولیای کنکوریهای 94 در مورد انتخاب رشته کنکور

 

محدودیت ها و محرومیت های انتخاب رشته برای دانش آموزان،فارغ التحصیلان و دانشجویان

 

تاثیر نمرات کتبی نهایی سال سوم متوسط در رتبه کنکور چگونه محاسبه می شود

 

رشته های نیمه متمرکز کدامند و شرایط انتخاب و مصاحبه های آنها

 

ترتیب تقدم رشته،دانشگاه،شهر و مقایسه آنها

 

 

قوانین و محدودیت های تغییر رشته و انتقالی در دوره های مختلف آموزشی

 

 

صفحه اصلی نکات مهم در تعیین رشته دانشگاه و همایش های آموزش انتخاب رشته کنکور هم کماکان با محتوای خوب خودش می تونه به شما در این زمینه کمک شایانی کنه

 

 

منبع سایت دکتر افشار

مشاور و برنامه ریزی کنکور 95

مشاور انتخاب رشته کنکور 94  www.alirezael.ir

 

معرفی دانشگاه های دولتی ، آزاد ، وزات علم و بهداشت ، فنی حرفه ای و غیر انتفاعی و ....

بر روی دانشگاه مورد نظر خودتون کلیک کنید

 

 

همایش ها و کارگاه های مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی کنکور 95

مشاور استاد علیرضا افشار ، عضو هیات علمی دانشگاه و مشاور تحصیلی

تغییر مدرسه در سال چهارم _ تحلیل پیشنهاد غیر حضوری موسسات کنکور 

 

فاکتورهای انتخاب کلاس کنکور + ضمیمه سال91

 

جذب و سو استفاده برخی آموزشگاه های کنکور (3 گانه)

1.  2.  3.

 

CD و DVD های آموزشی کنکور ، خوب یا بد ؟ + ضمیمه

 

منبع سایت اصلی دکتر افشار : www.alirezael.ir

 

 

نکات مهم قبل از خرید لوح های فشرده کنکور